Wij willen ons continu verbeteren en vernieuwen. Daarom bieden wij onze opdrachtgevers een unieke tevredenheidsgarantie. Wij vinden namelijk dat al onze diensten op de tienpuntenschaal tenminste een 7 moeten scoren. Tijdens de evaluatie kunt u ons een punt geven voor de kwaliteit van:
- ons voorstel
- de uitvoering
- de oplevering
- onze communicatie
- onze organisatie als geheel
Onze garantie
In het voorstel dat u van ons krijgt geven wij aan of deze tevredenheidsgarantie van toepassing is op de diensten die u bij ons afneemt. Krijgen wij een rapportcijfer dat gemiddeld minder dan een 7 scoort? Dan vinden wij dat onder de maat! Allereerst proberen wij natuurlijk alles in het werk te stellen om voor de kwaliteit van de oplevering alsnog een 7 te scoren. Bent u over onze oplossingen nog niet tevreden? Dan brengen wij niets in rekening!
Aanvulling op onze cursussen
1. Kennis blijft op peil
Wij hebben een bijzondere aanvulling op onze tevredenheidsgarantie wanneer u een cursus bij ons heeft gevolgd. Is namelijk de kennis die u tijdens een van onze cursussen hebt opgedaan, na een tijdje weggezakt? Dan nodigen wij u binnen één jaar na het volgen van de cursus graag uit om deze cursus opnieuw kosteloos te volgen. Een voorwaarde hierbij is dat u dan een collega meeneemt die deze cursusdag wel tegen betaling bijwoont.
2. Aansluiting bij verwachtingen
Mocht het zo zijn dat u aan het begin van een cursusdag merkt dat de cursus niet aansluit bij uw verwachtingen? Dan kunt u dit melden, naar huis gaan en uw cursusgeld gewoon terugontvangen.
Onze houding
Wij hebben een unieke houding! Onze medewerkers zijn namelijk altijd:
- professioneel
- vriendelijk
- dienstbaar
- open en respectvol
- enthousiast en energiek
- persoonlijk
Bovendien:
- denken wij mee;
- spreken en schrijven wij in heldere taal;
- informeren wij tijdig;
- komen wij afspraken na.